torstai 24. tammikuuta 2013

Palkintolusikoita


Voi ne palkintolusikat säilyttää näinkin! Ystäväni oli tehnyt taulun miehensä voittamista lusikoista - lopputulos on todella kaunis katseenvangitsija (kuvassa näkyy vain osa taulua, mutta idean hoksaatte kyllä tästäkin!). Elämänvirta, se minulle tulee mieleen. Pohjana on käytetty vanhaa taulua, joka on maalattu uudestaan ja sen jälkeen on kiinnitetty lusikat.




Itse sain juuri tuttavani pojan vanhoja palkintolusikoita ja -lautasia ison kasan. Olen haaveillut josko saisi aikaiseksi niistä tuulikellon. Olen tosin jossain nähnyt tehdyn avaimenperiä ja korvakorujakin näistä lusikoista. Jaa-a, taitaa taasen olla vain mielikuvitus rajana...



2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kylläpäs hieno idea,eikä joka mökin seinässä roiku samanmoista :)
Kauniit on maisemat sielläkin :)
Mulla piikkilankaa...eipä oo tullu väänneltyä,
tarvitko piikkilankaa??

T. lumiukko

Tuulenpesä kirjoitti...

Ei tosiaan ole joka mökin nurkassa tällaista taideteosta! Piikkilankaa mulla ei olekaan, voisin vaikka kokeillakin vääntää sitä. Siitä saa ainakin kauniita kransseja ja sydämiä. Onkos sulla paljonkin sitä?